Deze zomer introduceerde UBA haar nieuwe website, met extra functionaliteiten en meer content. De focus ligt op het aanbieden van relevante content rond marketing en communicatie. Voor de ontwikkeling van de website werkte UBA samen met Procurios (Nederland). "De belangrijkste uitdaging was het integreren van een website met een compleet CRM systeem," zo luidt het. Voor het design werkte UBA samen met het Gentse bureau Invisible Puppy.
De content op de website is vlot raadpleegbaar op smartphone en tablet en de nieuwsberichten en insight-artikels zijn geclusterd in 12 thema’s, van Agency Management en Marketing Technology tot Shopper Marketing en Strategy & Branding. Met het geïntegreerde CRM-systeem kunnen de meer dan 300 leden van de UBA een eigen login aanmaken waarmee men zich vlot kan inschrijven voor activiteiten etc. En wie zijn interessedomeinen ingevuld heeft, krijgt content op maat aangeboden.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]