UBA trakteert zichzelf op nieuwe website
Deze zomer introduceerde UBA haar nieuwe website, met extra functionaliteiten en meer content. De focus ligt op het aanbieden van relevante content rond marketing en communicatie. Voor de ontwikkeling van de website werkte UBA samen met Procurios (Nederland). "De belangrijkste uitdaging was het integreren van een website met een compleet CRM systeem," zo luidt het. Voor het design werkte UBA samen met het Gentse bureau Invisible Puppy.
De content op de website is vlot raadpleegbaar op smartphone en tablet en de nieuwsberichten en insight-artikels zijn geclusterd in 12 thema’s, van Agency Management en Marketing Technology tot Shopper Marketing en Strategy & Branding. Met het geïntegreerde CRM-systeem kunnen de meer dan 300 leden van de UBA een eigen login aanmaken waarmee men zich vlot kan inschrijven voor activiteiten etc. En wie zijn interessedomeinen ingevuld heeft, krijgt content op maat aangeboden.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]