UBA verwelkomt Ads & Data, Business Markers, Gimber, Intracto en NGroup

Marketing / News

UBA verwelkomt vijf nieuwe leden: Ads & Data, Business Markers, Gimber, Intracto en NGroup. Deze vijf bedrijven hebben ervoor gekozen om zich bij de UBA Community aan te sluiten om hun merk te doen groeien.

Ads & Data is de nieuwe nationale regie van Telenet/SBS, Mediahuis, Pebble Media en Proximus. De regie bundelt sterke lokale en internationale mediamerken met de kracht van kwalitatieve data om de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste mensen te brengen.

Business Markers ondersteunt bedrijven op vlak van strategie, people (team & klanten) en op vlak van processen (business- & digitale transformatie). Een team doorgedreven experten verzameld onder 1 dak helpt organisaties naar een hogere versnelling schakelen.

GIMBER is een alcoholvrij drankje met een stevige bite. Het concentraat bevat biologische gember, citroen, kruiden en specerijen die je smaakpapillen een boost geven. Het drankje werd ontwikkeld in november 2017 door de Belg Dimitri en verovert sinds 2019 de markt.

Intracto is een full-service digitaal bureau dat de ondernemingen van morgen vorm geeft op gebied van marketing, strategie, communicatie en technologie. Zo helpen ze organisaties een competitief voordeel te ontwikkelen in een wereld in beweging.

Ngroup is de mediagroep boven de Franstalige radiomerken Nostalgie, Nostalgie+, NRJ en Chérie in België. Respect en authenticiteit beschouwen ze als fundamentele waarden en het is de eerste mediagroep die CO2-neutraal is.