UGent verbreedt blik op de wereld met What’s in a name?

Een geglobaliseerde wereld vraagt een aangepaste blik op de wereld. Het afgelopen jaar maakte de UGent dan ook een brede oefening rond de scope van haar verschillende regionale platformen.
Om partnerschappen in de diverse regio’s te versterken, opteert men voor een doorgedreven regionale focus:
─ Het Eureast Platform richt de blik op Oost-Europa en Eurazië.
─ Het East Asia Platform focust zich op Oost-Azië (China, Japan en Zuid-Korea).
─ Het ASEAN & South Asia Platform behelst de regio van Zuid- en Zuidoost-Azië.
─ Het CESAM Platform omvat alle Centraal- en Zuid-Amerikaanse landen.
─ Het Africa Platform tekent voor de Afrikaanse naties.
Deze verbreding moet de samenwerkingen binnen de betrokken landen uitbreiden en uitdiepen.
Nieuw is het North America Platform: hiermee wil de UGent haar contacten met academische instellingen in de Verenigde Staten en Canada structureel opvolgen en empoweren.
What’s in a name? tekent in samenspraak met de internationale stuurgroepen voor de rebranding slash grafische identiteit en zal het communicatietraject verder uitwerken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]