Een geglobaliseerde wereld vraagt een aangepaste blik op de wereld. Het afgelopen jaar maakte de UGent dan ook een brede oefening rond de scope van haar verschillende regionale platformen.
Om partnerschappen in de diverse regio’s te versterken, opteert men voor een doorgedreven regionale focus:
─ Het Eureast Platform richt de blik op Oost-Europa en Eurazië.
─ Het East Asia Platform focust zich op Oost-Azië (China, Japan en Zuid-Korea).
─ Het ASEAN & South Asia Platform behelst de regio van Zuid- en Zuidoost-Azië.
─ Het CESAM Platform omvat alle Centraal- en Zuid-Amerikaanse landen.
─ Het Africa Platform tekent voor de Afrikaanse naties.
Deze verbreding moet de samenwerkingen binnen de betrokken landen uitbreiden en uitdiepen.
Nieuw is het North America Platform: hiermee wil de UGent haar contacten met academische instellingen in de Verenigde Staten en Canada structureel opvolgen en empoweren.
What’s in a name? tekent in samenspraak met de internationale stuurgroepen voor de rebranding slash grafische identiteit en zal het communicatietraject verder uitwerken.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]