Uitgeverij popt up in hoger onderwijs

De wetenschappelijke uitgeverijen LannooCampus en Academia Press - bekend van diverse boeken over marketing en communicatie - trekken vanaf 29 februari naar de hogescholen met een nieuw concept: de Pop-upuitgeverij.
Docenten kunnen aanschuiven aan de Mondriaantafel om ideeën voor nieuwe publicaties te bespreken. Zo komen ze op een informele manier in contact met het pop-upteam en kunnen meteen plannen gesmeed worden voor samenwerking. Of het nu gaat over het herzien van bestaande publicaties, zoeken naar auteurs voor nieuwe ideeën of docenten met schrijfambitie te begeleiden. Het resultaat is een reeks handboeken die direct beantwoordt aan de noden van de docenten.
De vormgeving van dit project staat helemaal in teken van de stijl van de abstracte Nederlandse schilder Piet Mondriaan. Elk kennisdomein heeft een eigen kleur, die consequent wordt volgehouden in publicaties, brochures en ook online. Herkenbaarheid, gebruiksgemak en esthetiek gaan zo hand in hand. Helemaal in de geest van Mondriaan. En het pop-upproject zal kunnen gevolgd worden via verschillende sociale media zoals Facebook of via de hashtag #campuspopup op Twitter. Zo kunnen geïnteresseerden gemakkelijk op de hoogte blijven van het tijdstip en de locatie waar de pop-up-uitgeverij zal verschijnen.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]