ULB duikt de zomer in met Voice Agency

De Université Libre de Bruxelles wil zijn imago een boost geven door extra te investeren in zijn communicatiecampagnes. Daarom gaat de ULB in zee met Voice Agency, dat zich specialiseert in conversational marketing. Het bureau heeft een volledig geïntegreerde socialmediastrategie bedacht die aansluit bij de waarden en doelstellingen van de universiteit. Op het programma voor deze zomer staan onder andere opvallende grafische creaties, een precieze tone of voice, een tot op de millimeter op maat gemaakte targeting, verspreiding van de campagneboodschap via nano-influencers, social ads en relevante native advertising. Samen met het jonge bedrijf Be Influence wil Voice Agency zorgen voor de juiste digitale ondersteuning, zodat de ULB voor het volgende academiejaar bovenaan het verlanglijstje van toekomstige studenten komt te staan.
Foto credit: Utopix
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]