De Université Libre de Bruxelles wil zijn imago een boost geven door extra te investeren in zijn communicatiecampagnes. Daarom gaat de ULB in zee met Voice Agency, dat zich specialiseert in conversational marketing. Het bureau heeft een volledig geïntegreerde socialmediastrategie bedacht die aansluit bij de waarden en doelstellingen van de universiteit. Op het programma voor deze zomer staan onder andere opvallende grafische creaties, een precieze tone of voice, een tot op de millimeter op maat gemaakte targeting, verspreiding van de campagneboodschap via nano-influencers, social ads en relevante native advertising. Samen met het jonge bedrijf Be Influence wil Voice Agency zorgen voor de juiste digitale ondersteuning, zodat de ULB voor het volgende academiejaar bovenaan het verlanglijstje van toekomstige studenten komt te staan.
Foto credit: Utopix
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]