Undiz kiest Be Connect voor digitale strategie

Budgets / News

undiz 2
Na een competitie heeft het lingeriemerk Undiz gekozen voor Be Connect als partnerbureau om in België dit merk te activeren. Undiz is ontsproten aan de impulsieve generatie op de sociale netwerken.
Undiz, dat lid is van de groep Etam, is een Frans merk van “cool_lingerie”. Het heeft zich tot doel gesteld vrouwen te waarderen zoals ze zijn, met hun verschillen, door hen hun stijl en spirit te laten uitdrukken: " Undiz kiezen, dat is zijn persoonlijkheid kunnen uiten, of die nu aangemeten is of niet. Ofwel: I am what I am, so what?"
Het merk werd 10 jaar geleden gelanceerd, heeft nu 12 winkels in België en wil zijn ontwikkeling op ons grondgebied vanaf volgend jaar nog versnellen.
 UndizBe Connect zal onder andere de digitale strategie van Undiz aanpassen aan de Belgische markt. Het bereidt momenteel al de lancering voor van verschillende branding- en activeringscampagnes, met bijzondere klemtoon op het noorden van het land, om daar zijn naamsbekendheid te vergroten. Het bureau zal zo alle performance campagnes beheren, evenals die van AdWords, Facebook en Instagram. "Het binnenhalen van dit budget is een bevestiging van de ontwikkeling van het creatieve aanbod waaraan wij de laatste maanden gewerkt hebben," zegt Sabrina Bulteau, CEO van Be Connect. "Zo hebben wij onze creatieve afdeling  verrijkt om een beter antwoord te kunnen bieden op de uitdagingen waarmee de adverteerders op de sociale media geconfronteerd worden."

Welkom Monica Harmony in de #UndizFamilly!Workout 💪 of going out 💃?Stay tuned, wij vragen haar de kleren van het lijf! 😅Pssst: check in afwachting onze cool_lingerie op www.undiz.be

Publiée par Undiz sur Lundi 14 août 2017