Unibet en DDB Brussels voelen adrenaline stijgen

Crea / News

Photo Londenstraat DDB UnibetUnibet en DDB Brussels lanceerden een nieuwe outdoor-campagne rond het WK Voetbal. DDB bedacht een affiche waarin passanten de hartslag van een Unibet-speler kunnen volgen tijdens de wedstrijden van de Rode Duivels. In Antwerpen volgen enkele statische affiches die ’s nachts beginnen te fonkelen.Photo Meiser 2 DDB Unibet
Het begon met een immense affiche aan het Meiser-rondpunt in Brussel, zoals PUB eerder berichtte. Passanten kunnen er live de hartslag volgen van een Unibet-speler tijdens de wedstrijden van de Rode Duivels. De outdoor krijgt ook een rode gloed tijdens de wedstrijden. Zo zal het gekende Unibet-logo niet groen maar rood kleuren. De online bookmaker wil daarmee ons land warm maken voor een fantastisch toernooi.Photo Meiser 1 DDB Unibet
Naast de live-outdoor in Brussel lanceert Unibet ook enkele affiches in Antwerpen. Die worden uitgerust met een lichtinstallatie waardoor de affiches ’s nachts begint te fonkelen. Naar analogie met de WK-stadions die oplichten door de vele foto’s en smartphones in de tribune.
Photo Leopoldstraat DDB Unibet Credits
Client : UNIBET
Contacts : Dennis Mariën & Tom Buttiens
Agency : DDB Brussels
CD : Dieter De Ridder
Creation: Kenn Van Lijsebeth
Copy Fr : Jonathan d'Oultremont
Designers : Sven Verfaille, Steven De Vlieger, Ben Hiffe
Account Team : Francis Lippens & Melissa Bekaert
TV Producer : Brigitte Verduyckt
Media : Clear ChannelDDB Unibet Amerikalei