Unibet en DDB Brussels lanceerden een nieuwe outdoor-campagne rond het WK Voetbal. DDB bedacht een affiche waarin passanten de hartslag van een Unibet-speler kunnen volgen tijdens de wedstrijden van de Rode Duivels. In Antwerpen volgen enkele statische affiches die ’s nachts beginnen te fonkelen.
Het begon met een immense affiche aan het Meiser-rondpunt in Brussel, zoals PUB eerder berichtte. Passanten kunnen er live de hartslag volgen van een Unibet-speler tijdens de wedstrijden van de Rode Duivels. De outdoor krijgt ook een rode gloed tijdens de wedstrijden. Zo zal het gekende Unibet-logo niet groen maar rood kleuren. De online bookmaker wil daarmee ons land warm maken voor een fantastisch toernooi.
Naast de live-outdoor in Brussel lanceert Unibet ook enkele affiches in Antwerpen. Die worden uitgerust met een lichtinstallatie waardoor de affiches ’s nachts begint te fonkelen. Naar analogie met de WK-stadions die oplichten door de vele foto’s en smartphones in de tribune.
Credits
Client : UNIBET
Contacts : Dennis Mariën & Tom Buttiens
Agency : DDB Brussels
CD : Dieter De Ridder
Creation: Kenn Van Lijsebeth
Copy Fr : Jonathan d'Oultremont
Designers : Sven Verfaille, Steven De Vlieger, Ben Hiffe
Account Team : Francis Lippens & Melissa Bekaert
TV Producer : Brigitte Verduyckt
Media : Clear Channel
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]