Unibet en DDB kennen dat gevoel
Het wachten wordt bijna beloond. Al meer dan een jaar kijken voetbalfans van over heel Europa en daarbuiten uit naar Euro 2020.
Stel je voor dat net wanneer je naar de wedstrijd wil kijken waarop je hebt ingezet en je de afstandsbediening niet kunt vinden... Een verschrikkelijk gevoel. Of wanneer jouw pronostiek op het punt staat om werkelijkheid te worden… Een zalig gevoel.
Met onder andere deze gevoelens speelt DDB voor de nieuwe campagne van Unibet. Spanning, ongeduld, teleurstelling of euforie, deze rollercoaster aan sportemoties komt tot uiting in verschillende televisiespots, die uiteraard ook online doorvertaald worden als deel van een 360°-marketingcampagne.
Credits
Client: Unibet
Client Contact: Dennis Mariën, Tom Buttiens
CD: Kwint De Meyer
Creation: Simon Detournay, Celestin Metens, Lennie De Troyer, Wim Provoost
Copy FR: Jan Schraeyen
Strategy: Dieter Riemaeker
Account Management: Melissa Bekaert, Molly Waeytens
Design: Sven Verfaille
Production : MAKE
Producers: Audrey Dierckx, Greet Van Thillo
Director : Michaël Bombeeck
Sonic Branding : Sonhouse