Unibet wil zich nog meer onderscheiden door in de Belgische markt de positie van meest betrouwbare online bookmaker en voorloper in alles wat met verantwoord spelen te maken heeft, te bevestigen. Daarom lanceert het een nieuwe campagne waarin awareness rond de verschillende tools om verantwoord te spelen gecreëerd wordt. Bij Unibet begrijpen ze de mogelijke gevaren van gokken. Ze vinden het dan ook belangrijk om hun spelers te ondersteunen zodat ze zelf de juiste keuzes kunnen maken. Om de markt op te voeden en de Belgen kennis te laten maken met deze tools creëerde DDB Brussels een nieuwe tv-commercial waarin enkele herkenbare spelsituaties getoond worden.
Voor het visuele werk deed DDB een beroep op het productiehuis Geronimo en regisseur Michaël Bombeeck. DOP David Doom zorgde voor de sprekende beelden. Beide werkten ook al op de vorige Unibet-spots en zijn dus vertrouwd met de tone of voice van Unibet.
Credits
Client : UNIBET
Contacts : Dennis Mariën & Tom Buttiens
Agency : DDB Brussels
CD : Dieter De Ridder
Creation: Jolien Elegeert, Tom Jacobs
Copy: Kenn Van Lijsebeth
Account Team : Melissa Bekaert, Manu Verschaeren
TV Producer : Brigitte Verduyckt, Erik Van Overloop
Film Production Company : Geronimo
Director : Michaël Bombeeck
DOP : David Doom
Sound : Sonicville
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]