Ook in 2015 worden de rechten van het kind nog altijd niet gerespecteerd. Met de nieuwe wereldwijde agenda voor Duurzame Ontwikkeling (de opvolgers van de Millenniumdoelstellingen), in het vooruitzicht vroeg Unicef aan Darwin om kinderrechten in de kijker te zetten. "Kinderrechten niet respecteren zou absurd zijn," zegt Mateusz Mroszczak, creatief directeur bij Darwin. “ Maar stel je eens even voor dat kinderrechtenorganisaties effectief niet bestonden. Hoe zou de wereld er dan uitzien?”
De campagne start vandaag 26 november en is te bekijken op de sociale kanalen Facebook en Twitter. In primeur krijgt Wallonië voor de eerste keer een Franstalige versie van Wat als? met een speciaal voor dit landsdeel samengestelde cast. Een mooie test dus om de typische, absurde humor van Wat als? ook in het zuiden van het land aanslaat...
Credits
Client: Unicef
Creative Director: Mateusz Mroszczak
Creative team: Jeremy Vanmaele - Robby Sallaets - Ivan Bultiauw - Geert Joostens
Strategie: Nicolas Lambert - Jef Raeman
Account team: Eva Maes - Chloé de Hoffmann
Production: Shelter - Sofie Peeters
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]