Valerie Morfitis, momenteel media & digital hub lead Belgium bij Unilever, is benoemd tot global media director Unilever foods & refreshment. Ze zal in die functie verder vanuit België blijven werken.
Morfitis nam in 2013 de rol van country media manager van Unilever België over. In deze rol creëerde ze een sterk extern netwerk door Unilever te vertegenwoordigen in branchecomités en tegenover de mediapartners. Ze kreeg daarvoor erkenning tijdens de AMMA Awards (Annual Masters of Media), die haar in 2016 verkozen tot Media Advertiser of the Year. De afgelopen jaren speelde ze een dubbele rol voor België en was ze ook European media manager, waarna ze de overstap maakte naar haar huidige rol van media & digital transformation lead BE. In het afgelopen jaar heeft ze met succes de digital hub gelanceerd, waarmee ze de digitale ambitie van Unilever België naar een hoger niveau heeft getild.
Valerie Morfitis start vanaf 1 april in haar nieuwe functie. Daphne Hebb, senior marketeer bij Unilever, zal haar vervangen. Zij leverde onder meer al sterke bijdrages aan het beauty & personal care team in België voor merken als Sunlight en Dove.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]