Unilever: promotie voor Valerie Morfitis en Daphne Hebbe
Valerie Morfitis, momenteel media & digital hub lead Belgium bij Unilever, is benoemd tot global media director Unilever foods & refreshment. Ze zal in die functie verder vanuit België blijven werken.
Morfitis nam in 2013 de rol van country media manager van Unilever België over. In deze rol creëerde ze een sterk extern netwerk door Unilever te vertegenwoordigen in branchecomités en tegenover de mediapartners. Ze kreeg daarvoor erkenning tijdens de AMMA Awards (Annual Masters of Media), die haar in 2016 verkozen tot Media Advertiser of the Year. De afgelopen jaren speelde ze een dubbele rol voor België en was ze ook European media manager, waarna ze de overstap maakte naar haar huidige rol van media & digital transformation lead BE. In het afgelopen jaar heeft ze met succes de digital hub gelanceerd, waarmee ze de digitale ambitie van Unilever België naar een hoger niveau heeft getild.
Valerie Morfitis start vanaf 1 april in haar nieuwe functie. Daphne Hebb, senior marketeer bij Unilever, zal haar vervangen. Zij leverde onder meer al sterke bijdrages aan het beauty & personal care team in België voor merken als Sunlight en Dove.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]