Unilever verdeelt wereld over Mindshare en PHD

Na competitie behoudt Unilever zijn vertrouwen in Mindshare, dat deel uitmaakt van het WPP-netwerk, voor de globale businessplanning en -buying, met inbegrip van programmatic en data. Her en der is er een switch met PHD (van OmnicomMediaGroup). In Centraal- en Oost-Europa neemt Mindshare de taak van PHD over, in Australië verhuist het werk van PHD naar Mindshare. De rest van Europa was en blijft in handen van Mindshare, net als de Verenigde Staten, terwijl PHD dan weer China behoudt.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]