Unilever verdeelt wereld over Mindshare en PHD

Na competitie behoudt Unilever zijn vertrouwen in Mindshare, dat deel uitmaakt van het WPP-netwerk, voor de globale businessplanning en -buying, met inbegrip van programmatic en data. Her en der is er een switch met PHD (van OmnicomMediaGroup). In Centraal- en Oost-Europa neemt Mindshare de taak van PHD over, in Australië verhuist het werk van PHD naar Mindshare. De rest van Europa was en blijft in handen van Mindshare, net als de Verenigde Staten, terwijl PHD dan weer China behoudt.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]