Unilever verdeelt wereld over Mindshare en PHD

Na competitie behoudt Unilever zijn vertrouwen in Mindshare, dat deel uitmaakt van het WPP-netwerk, voor de globale businessplanning en -buying, met inbegrip van programmatic en data. Her en der is er een switch met PHD (van OmnicomMediaGroup). In Centraal- en Oost-Europa neemt Mindshare de taak van PHD over, in Australië verhuist het werk van PHD naar Mindshare. De rest van Europa was en blijft in handen van Mindshare, net als de Verenigde Staten, terwijl PHD dan weer China behoudt.
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]