- 27/04/2021
14:00 - 15:15 - Online!
Universem, het digital marketing consulting bureau, stelt “Retail Marketing Tomorrow” voor. In een panel event, dat live gestreamd wordt vanuit Living Tomorrow in Vilvoorde, nemen ze de belangrijkste digital marketing trends in de retail sector onder de loep.
De coronacrisis veranderde niet enkel onze vraag rond online versus fysieke aankopen, maar ook onze verwachtingen wijzigden. Zo zijn we bij e-commerce bereid om meer te betalen voor extra service en gaat het niet per se over de laagste prijs. Online verwachten we een ongelimiteerd aanbod, terwijl we (op afspraak) naar fysieke winkelpunten trekken om geholpen te worden door experten met onze specifieke vragen. Maar wat betekenen deze evoluties dan concreet voor online (en offline) marketing?
Thierry Geerts, country director bij Google, start met een keynote waarin hij de link legt tussen retail, marketing en de “homo digitalis”. Daarna gaat het panel bestaande uit Lies Eeckman (managing director bij Polestar Belgium), Yannick de Bièvre (MediaMarktSaturn) en Hubert de Cartier (partner & project manager bij Universem) met hem nog verder in op een aantal key retail- en digital marketingtrends. Hoe kunnen we offline en online overbruggen? Welke omnichannel strategieën werken? Wat zijn aandachtspunten voor personalisatie en automatisering? Wat is de status van privacy en dataverzameling in advertising vandaag? Het event wordt gemodereerd door Emilie Harnie en deelname is gratis.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]