Untitled Workers Club brengt ode aan samen buiten zijn

Onlangs transformeerde Untitled Workers Club Overstock Home naar Juntoo. Na een geslaagde samenwerking werd het bureau ook gevraagd om de campagne te realiseren voor Exterioo (het vroegere Overstock Garden).
Buiten genieten is van onschatbare waarde. Buiten heeft geen sluitingstijd. Buiten heeft geen muren. Momenten beleef je er intenser. En juist deze verscheidenheid aan buiten-gewone gebeurtenissen wilde Untitled Workers Club eren. Zowel de creatie als het vernieuwde winkelconcept van Exterioo focust zich om meer uit je buiten-leven te halen.
Untitled Workers Club creëerde een televisie-, radio- en online campagne en verfijnde de brandguide. De campagne loopt het hele jaar door in verschillende waves.
Credits
Adverteerder: Exterioo
Contactpersoon: Nicky Blondé, Thomas Vaarten, Delphine Declercq
Agency: Untitled Workers Club
Creatief Directeur: Christophe Ghewy
Strategie: Gwenn Nevelsteen
Project Manager: Joyce Matté
Motion Design: Dennis Deckx
TV Productie: Lovo (Cho Kuo & Bert Brulez)
Regisseur: Hyun Lories
Fotograaf: Britt Guns
Sound: Sonhouse

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






