Onlangs transformeerde Untitled Workers Club Overstock Home naar Juntoo. Na een geslaagde samenwerking werd het bureau ook gevraagd om de campagne te realiseren voor Exterioo (het vroegere Overstock Garden).
Buiten genieten is van onschatbare waarde. Buiten heeft geen sluitingstijd. Buiten heeft geen muren. Momenten beleef je er intenser. En juist deze verscheidenheid aan buiten-gewone gebeurtenissen wilde Untitled Workers Club eren. Zowel de creatie als het vernieuwde winkelconcept van Exterioo focust zich om meer uit je buiten-leven te halen.
Untitled Workers Club creëerde een televisie-, radio- en online campagne en verfijnde de brandguide. De campagne loopt het hele jaar door in verschillende waves.
Credits
Adverteerder: Exterioo
Contactpersoon: Nicky Blondé, Thomas Vaarten, Delphine Declercq
Agency: Untitled Workers Club
Creatief Directeur: Christophe Ghewy
Strategie: Gwenn Nevelsteen
Project Manager: Joyce Matté
Motion Design: Dennis Deckx
TV Productie: Lovo (Cho Kuo & Bert Brulez)
Regisseur: Hyun Lories
Fotograaf: Britt Guns
Sound: Sonhouse
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]