Untitled Workers Club en Arenberg vieren plankenkoorts

Crea / News

Arenberg wordt vaak gezien als hét comedyhuis van Antwerpen. Arenberg is echter zoveel meer. Het is een plek die plaats geeft aan jong talent, het huis reflecteert over de hedendaagse thema’s en vertaalt deze naar haar aanbod. Na een pitch koos Arenberg om met Untitled Workers Club in zee te gaan om het volledige potentieel dat Arenberg als merk heeft te versterken. Untitled Workers Club hielp Arenberg om een nieuwe merkarchitectuur uit te rollen, met hieraan gekoppeld een baseline. Arenberg. Wat speelt er? Deze baseline kan op verschillende manieren worden ingevuld: Wat speelt er in Arenberg (programma)? Wat speelt er qua trends en nieuwigheden (en hoe verwerkt Arenberg dit in haar werking)? Wat speelt er in de maatschappij (en hoe speelt Arenberg op deze maatschappelijke evoluties in)?De nieuwe strategie werd vertaald in de lanceringscampagne van het nieuwe seizoen. Schrijfster en dichter Aya Sabi bedacht een slam poem en is het gezicht van deze campagne. Ze bracht een literair ode aan wat er speelt in en rond de zalen van Arenberg, in Antwerpen en in de maatschappij. Iedereen wordt uitgenodigd en is welkom om samen de heropening van Arenberg te vieren. De ‘Wat speelt er’ posters hingen tot 11/11 in het straatbeeld en leidden je naar het volledig gedicht van Aya. Meer weten? Check www.arenberg.be/watspeelter.

Credits

Klant: Arenberg
Contactpersoon: Kim Geerdens

Agency: Untitled Workers Club
Concept: Christophe Ghewy en Hamza Ouamari
Strategie: Gwenn Nevelsteen, Sana Sellami en Hamza Ouamari
Account management: Romy Vierhouten, Nora Lahssini 

Regie en camera: Robin Stevens

Sound en muziek: Het Geluidshuis

Graphic design: Britt Helbig, Dennis Deckx

Gedicht: Aya Sabi