Pop-upmuseum MUCE opent de deuren in Antwerpen. Heel de maand oktober is iedereen welkom op deze inspirerende plek waar circulaire economie aan de hand van kunst wordt geconcretiseerd.
Untitled Workers Club is verantwoordelijk voor de openingscampagne. Het concept van de campagne is heel toepasselijk en simpel: een sjabloon met de nodige informatie wordt circulair ingezet op iedere communicatie-uiting. Telkens wordt het sjabloon gehouden voor een andere stedelijke context. Zo maakt de campagne een creatieve knipoog naar recyclage, herbestemming, ketensamenwerking,... allemaal thema’s van de circulaire economie.
De campagne loopt in OOH, print, display banners, social media en wordt ondersteund door thought leaders.
Credits
Klant |
MUCE |
Contactpersoon |
Nina Maat |
Agency |
Untitled Workers Club
|
Concept |
Dennis Deckx |
Creative director |
Christophe Ghewy |
Strategie |
Gwenn Nevelsteen |
Graphic design |
Dennis Deckx |
Account management |
Zakaria Barkan |
Social media |
Untitled Workers Club (Hamza Ouamari) |
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]