Untitled Workers Club en MUCE gaan circulair

Pop-upmuseum MUCE opent de deuren in Antwerpen. Heel de maand oktober is iedereen welkom op deze inspirerende plek waar circulaire economie aan de hand van kunst wordt geconcretiseerd.
Untitled Workers Club is verantwoordelijk voor de openingscampagne. Het concept van de campagne is heel toepasselijk en simpel: een sjabloon met de nodige informatie wordt circulair ingezet op iedere communicatie-uiting. Telkens wordt het sjabloon gehouden voor een andere stedelijke context. Zo maakt de campagne een creatieve knipoog naar recyclage, herbestemming, ketensamenwerking,... allemaal thema’s van de circulaire economie.
De campagne loopt in OOH, print, display banners, social media en wordt ondersteund door thought leaders.
Credits
Klant |
MUCE |
Contactpersoon |
Nina Maat |
Agency |
Untitled Workers Club
|
Concept |
Dennis Deckx |
Creative director |
Christophe Ghewy |
Strategie |
Gwenn Nevelsteen |
Graphic design |
Dennis Deckx |
Account management |
Zakaria Barkan |
Social media |
Untitled Workers Club (Hamza Ouamari) |
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]