Pop-upmuseum MUCE opent de deuren in Antwerpen. Heel de maand oktober is iedereen welkom op deze inspirerende plek waar circulaire economie aan de hand van kunst wordt geconcretiseerd.
Untitled Workers Club is verantwoordelijk voor de openingscampagne. Het concept van de campagne is heel toepasselijk en simpel: een sjabloon met de nodige informatie wordt circulair ingezet op iedere communicatie-uiting. Telkens wordt het sjabloon gehouden voor een andere stedelijke context. Zo maakt de campagne een creatieve knipoog naar recyclage, herbestemming, ketensamenwerking,... allemaal thema’s van de circulaire economie.
De campagne loopt in OOH, print, display banners, social media en wordt ondersteund door thought leaders.
Credits
Klant |
MUCE |
Contactpersoon |
Nina Maat |
Agency |
Untitled Workers Club
|
Concept |
Dennis Deckx |
Creative director |
Christophe Ghewy |
Strategie |
Gwenn Nevelsteen |
Graphic design |
Dennis Deckx |
Account management |
Zakaria Barkan |
Social media |
Untitled Workers Club (Hamza Ouamari) |
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]