Untitled Workers Club en MUCE gaan circulair

Crea / News

Pop-upmuseum MUCE opent de deuren in Antwerpen. Heel de maand oktober is iedereen welkom op deze inspirerende plek waar circulaire economie aan de hand van kunst wordt geconcretiseerd.

Untitled Workers Club is verantwoordelijk voor de openingscampagne. Het concept van de campagne is heel toepasselijk en simpel: een sjabloon met de nodige informatie wordt circulair ingezet op iedere communicatie-uiting. Telkens wordt het sjabloon gehouden voor een andere stedelijke context. Zo maakt de campagne een creatieve knipoog naar recyclage, herbestemming, ketensamenwerking,... allemaal thema’s van de circulaire economie.

De campagne loopt in OOH, print, display banners, social media en wordt ondersteund door thought leaders.

Credits

Klant

MUCE

Contactpersoon

Nina Maat

Agency

 

Untitled Workers Club

 

Concept

Dennis Deckx

Creative director

Christophe Ghewy

Strategie

Gwenn Nevelsteen

Graphic design

Dennis Deckx

Account management

Zakaria Barkan

Social media

Untitled Workers Club (Hamza Ouamari)