Vorig jaar werd het nieuwe merk Juntoo (meubels en design) gelanceerd. Untitled Workers Club was verantwoordelijk voor de volledige branding van instore communicatie tot en met een lanceringstelevisiespot.
Juntoo evolueert verder en lanceerde in oktober een nieuwe meubelcollectie Amato. Ook nu weer deed het merk een beroep op Untitled Workers Club om een eigenheid in beeldtaal voor deze collectie te creëren.
De Amato-collectie is een op maat gemaakt en high-end modulair tafelprogramma. Kenmerkend aan deze collectie zijn de afgeronde en organische vormen, eenkleurige composities en een pure designtaal. Dit werd door Untitled Workers Club consequent doorgetrokken in de video’s en foto’s voor showrooms, magazines en online.
Credits
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]