Vorig jaar werd het nieuwe merk Juntoo (meubels en design) gelanceerd. Untitled Workers Club was verantwoordelijk voor de volledige branding van instore communicatie tot en met een lanceringstelevisiespot.
Juntoo evolueert verder en lanceerde in oktober een nieuwe meubelcollectie Amato. Ook nu weer deed het merk een beroep op Untitled Workers Club om een eigenheid in beeldtaal voor deze collectie te creëren.
De Amato-collectie is een op maat gemaakt en high-end modulair tafelprogramma. Kenmerkend aan deze collectie zijn de afgeronde en organische vormen, eenkleurige composities en een pure designtaal. Dit werd door Untitled Workers Club consequent doorgetrokken in de video’s en foto’s voor showrooms, magazines en online.
Credits
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]