Untitled Workers Club goes classy voor Juntoo

Vorig jaar werd het nieuwe merk Juntoo (meubels en design) gelanceerd. Untitled Workers Club was verantwoordelijk voor de volledige branding van instore communicatie tot en met een lanceringstelevisiespot.
Juntoo evolueert verder en lanceerde in oktober een nieuwe meubelcollectie Amato. Ook nu weer deed het merk een beroep op Untitled Workers Club om een eigenheid in beeldtaal voor deze collectie te creëren.
De Amato-collectie is een op maat gemaakt en high-end modulair tafelprogramma. Kenmerkend aan deze collectie zijn de afgeronde en organische vormen, eenkleurige composities en een pure designtaal. Dit werd door Untitled Workers Club consequent doorgetrokken in de video’s en foto’s voor showrooms, magazines en online.
Credits
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]