Untitled Workers Club is fan van Power van de Flower

Crea / News

Wetenschappelijk onderzoek is de basis van de Power van de Flower-campagne, die Untitled Workers Club dit jaar realiseert voor Groen van bij ons (VLAM Sierteelt). Bloemen en planten geven een positieve boost. Ze zorgen voor langdurige genot, verminderen de stress, zorgen voor betere nachtrust en verbeteren zelfs het ochtenhumeur, … Zo blijkt uit verschillende onderzoeken. Via een online test (https://www.groenvanbijons.be/bloementest) kan iedereen ontdekken welke bloemen of planten hem/haar een ideale gezondheidsboost kunnen geven.

Deze online test is de traffic-builder naar de website van Groen van bij ons. De wetenchappelijke weetjes worden echter ook via native advertenties verspreid. Zo zal Nostalgie heel wat mama’s in de bloemetjes zetten en zal Leen Demaré op zondag 9 mei een speciale uitzending maken in het teken van de Power van de Flower. Ook James Cooke en Gert Verhulst verspreiden hun kennis over bloemen in de Cooke & Verhulst Show. De krantentitels van DPG Media gaan dan weer dieper in op het positieve effect van planten tijdens examenstress en het opwekken van het knuffelhormoon door bloemen voor moederdag.

Credits

Client: VLAM – Groen Van Bij Ons

Client contact: Marie Arnauts

Creative Director: Christophe Ghewy

Strategic Director/Head of content: Gwenn Nevelsteen

Video & creative: Dennis Deckx

Project Manager: Lies De Vos en Arnar Gunnlaugsson

In samenwerking met: The Pool en Mindshare