Voortaan varen Piazza Dell’Arte en Theaterplaats Nest dezelfde richting uit en vormen ze samen het nieuwe Man Overboord (MOB).
MOB helpt scholen, jeugd- en cultuurcentra en musea om het creatief talent bij jongeren aan te wakkeren door workshops, theaterlabs en andere creatieve ateliers aan te bieden. Deze missie wordt doorgetrokken in de nieuwe branding die Untitled Workers Club voor de organisatie realiseerde. Geen vaste huisstijl. Jonge makers kunnen een eigen draai geven aan de merkidentiteit van Man Overboord – en door deel te nemen aan de ateliers uiteindelijk ook van zichzelf.
Een huisstijl moet herkenbaar zijn. Daarom bepaalde UWC voldoende eenheid door een aantal vaste elementen op te nemen: de compositie is een vierkant, de letter O staat vast, samen met een eenvoudige streep – de boord.
De letters M en B zijn variabele creaties, die gemaakt kunnen worden door jongeren. Dit symboliseert de creatieve uitvalsbasis die MOB is. De huisstijl is een speels en dynamisch geheel dat doorgetrokken wordt in de nieuwe website, print, social en motion design.
Credits
Klant |
Man Overboord |
Contactpersoon |
Joris Fierens |
Agency |
Untitled Workers Club |
Graphic designer |
Britt Helbig |
Web design |
Britt Helbig, Emiel Raeymaekers |
Motion design |
Dennis Deckx |
Creative Director |
Christophe Ghewy |
Strategic director |
Gwenn Nevelsteen |
Account manager |
Nora Lahssini |
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]