Untitled Workers Club onthult de veelzijdigheid van Juntoo

Crea / News

In 2019 begon Untitled Workers Club een samenwerking met Juntoo, wat resulteerde in een ingrijpende transformatie van het merk van Overstock Home naar Juntoo. Deze vernieuwing omvatte een volledige 360° make-over en de lancering van een nieuwe campagne. Nu staat Untitled Workers Club ook in voor de vervolgcampagne.

Gwenn Nevelsteen, strategic director bij Untitled Workers Club, verklaart: "'Thuis ben ik Juntoo' is de baseline. Thuis is de enige plek waar je volledig jezelf kunt zijn, in al je facetten. Thuis ben je romantisch en ondeugend, uitbundig en rustig, heerlijk alleen en met vrienden. Deze veelzijdigheid, zowel in meubels als emoties, vormt de rode draad door onze nieuwe campagne."

In de campagne ontmoet het hoofdpersonage verschillende versies van zichzelf. Terwijl ze ontspannen op de bank ligt, haast een andere versie van haarzelf zich naar de dressoir om haar sleutels te pakken. Tegelijkertijd passeert ze een opgeklede versie van haarzelf die op weg is naar de feesttafel. Zelfs een versie in pyjama wordt gespot terwijl ze bezig is met het water geven van planten.

"Het was geen eenvoudige opname," merkt Christophe Ghewy, creative director bij Untitled Workers Club, op. "Elke scène moest naadloos aansluiten op de andere, waarbij het hoofdpersonage meerdere keren per scène verschijnt. De verschillende versies van haarzelf werden als het ware op elkaar geplakt. Daarom moest de camerabeweging telkens opnieuw exact hetzelfde zijn. Bovendien moesten de verschillende meubelstukken voldoende aandacht krijgen. We zijn erg tevreden met het eindresultaat; het is een kwalitatieve en dynamische TV-campagne geworden met diverse afgeleiden, zodat de verscheidenheid aan meubelen goed tot uiting komt. In totaal werden een hoofdspot van 20", zeven aanvullende spots van 10", twee billboards en tal van online video’s opgenomen."

Credits

Adverteerder: JUNTOO

Contactpersonen: Ellen Vandeleene & Thomas Vaarten

Agency: Untitled Workers Club

Creatief Directeur: Christophe Ghewy

Strategie: Gwenn Nevelsteen

Motion Design: Dennis Deckx

TV Productie: Lovo

Regisseur: Gregoris Rentis

Sound: Sonhouse