UPR Agency schenkt communicatieadvies aan jonge merken
Jonge merken en start-ups worden extra hard getroffen door de maatregelen tegen Covid-19. Daarom wil UPR Agency, dat in 2000 als start-up ontstond, voor haar 20ste verjaardag iets concreet en waardevol terugschenken aan jonge bedrijven. Met de ‘UPR Agency 202020’-actie zal het bureau, dat zowel lifestyle, consumer als corporate communicatiediensten verleent, haar 360° expertise in deze moeilijke tijden ten dienste stellen van de toekomst van ons bedrijfsleven.
“Met deze actie geven we jonge starters en merken een antwoord op de prangende PR-vragen waarmee ze vandaag kampen. In deze moeilijke coronatijden is dat meer dan welkom voor jonge ondernemers die, net als wij 20 jaar geleden, het vertrouwen moeten winnen van de markt en de consumenten. Zij kunnen een duwtje in de rug meer dan ooit kunnen gebruiken. Het geschenk van kennis en geluk is immers voor hen die het uitpakken,” aldus Wendy Jaspers, managing partner en Erik Struys partner strategie van UPR Agency.
Bedrijven die geen beroep doen op een communicatiebureau kunnen tot eind juni hun communicatie dilemma’s mailen naar 202020@upragency.com. Na het beantwoorden van enkele intake vragen kunnen ze rekenen op professionele aanbevelingen over zowel consumer, lifestyle als strategische communicatie, pers- en influencerrelaties, reputatie en stakeholder management, financiële, crisis- en CSR-communicatie. Kortom op de volledige 360° communicatie approach.
Wekelijks selecteert UPR vragen die haar communicatie experten via een 20 minuten video-call persoonlijk behandelen. Hiervoor geven consultants uit de consumer, lifestyle, fashion, beauty, leisure, digital en corporate communicatieteams advies, tips en tricks op individuele basis. Vaak terugkerende en meer algemene vragen worden beantwoord via de Instagram platformen van UPR Belgium en UPR Business & Consumer en de UPR Agency Linkedin pagina.
“Onze 202020-actie staat open voor jonge bedrijven en merken uit alle sectoren, B2C en B2B. Ze kunnen rekenen op professioneel advies om hun positionering, awareness en reputatie te versterken en zich zo in de kijker zetten bij hun stakeholders via owned, earned en paid media. Dat geeft hen alvast extra wind in de zeilen,” besluiten Wendy Jaspers en Erik Struys.
Deelnemen is eenvoudig. Het volstaat een mail te sturen naar 202020@upragency.com met een antwoord op volgende vragen:
- Stel je bedrijf en kernactiviteit kort voor.
- Voor welk communicatie-dilemma sta je?
- Wie is jouw doelgroep?
- Wat zijn jouw contactgegevens: naam, email, telefoonnummer, website-URL?
- Doe je vandaag al beroep (of in een recent verleden) op een communicatiebureau?