Urban Media lanceert trystore met Leffe

Communication / Marketing / News

LeffeTerwijl in vele steden de pop-up stores ondertussen al even gekend zijn, komt Urban Media anno 2017 aanzetten met een gloednieuw innovatief concept: de trystore. Met de allereerste trystore, gelanceerd voor Leffe, wil Clear Channel merkervaringen naar een hoger niveau tillen.

De trystore trok vorige week de aandacht van heel wat voorbijgangers in Antwerpen-Centraal. Met zijn high-tech lcd-schermen, ingebouwde koelkasten, trendy toog en clean design, werd er een echte ‘Brand experience’ gecreëerd. Tijdens dagelijkse proefsessies bood een Beer Master en zijn team van hostesses gratis degustaties uit aan liefhebbers en nieuwsgierigen. Als echte bierexpert gaf hij het publiek uitleg over het assortiment aan Leffe producten en bezorgde hij hen specifieke informatie over de gekozen degustatie. Dit zorgde voor een kwalitatieve ‘bierbelevenis’. Onder het motto “Taste what you want if you want”, wou de trystore voor de biergigant vooral een plaats én moment creëren waar de “consumer-on-the-go” niet alleen de producten kan bewonderen, maar waar hij ook kan ontdekken, proeven, beoordelen en ervaringen delen met anderen. Alle zintuigen prikkelen en zorgen voor een totaalervaring bij consument én merk is de opzet.

De trystore voor Leffe in Antwerpen was een gigantisch succes, met meer dan 10.000 degustaties. En dat smaakt naar meer. Daarom wordt dit unieke concept herhaald in het station van Brussel-Centraal vanaf 2 tot 8 mei, waar mensen opnieuw kunnen degusteren tussen 16u en 20u. Deze actie was het resultaat van een samenwerking tussen AB Inbev, Urban Media en Clear Channel, Posterscope en Vizeum.