Uw energie wordt elke dag beter

Electrabel wordt Engie Electrabel. En dat is meer dan louter een naamsverandering… De wereld verandert en de manier waarop we energie produceren en consumeren bijgevolg ook. Met een toekomst van duurzamere, slimmere en zuinigere energie voor ogen, helpt Engie Electrabel dit nieuwe tijdperk mee vorm te geven. In haar eerste campagne nodigt Engie Electrabel iedereen uit om dag na dag beter om te gaan met energie, met innoverende oplossingen voor een slimmer verbruik. De campagne wordt ondertekend door Famous en toont aan dat Engie Electrabel zich als nooit tevoren inzet voor de toekomst van onze energie.
De campagne stelt de nieuwe identiteit en het nieuw engagement van het merk voor: een nieuw logo, een nieuwe campagnelijn, een nieuwe boodschap. Ze wordt vandaag gelanceerd met een affichagecampagne, een televisiespot, radiospots, een wikkel in Metro, en daarnaast ook een digitaal luik, allemaal bedacht en uitgevoerd door Famous. De regie van de televisiespot was in handen van Jake Mengers, de 3D-artiest die ook verantwoordelijk was voor de beroemde dancing poney.
Met deze toekomstgerichte campagne trekt Engie Electrabel resoluut de kaart van het optimisme en alle voordelen van een betere omgang met energie. Deze eerste fase wordt gevolgd door een campagne waarbij het accent zal liggen op boxx, het nieuwe digitale brein in huis. Het gaat daarbij over de enige slimme thermostaat op de markt die het energieverbruik in real time meet en vertaalt in Euro’s. boxx is een concreet voorbeeld van de tools die Engie Electrabel aanbiedt om beter om te gaan met energie.
https://www.youtube.com/watch?v=2bnZ5vMHoko
Credits
Client: ENGIE Electrabel
Client contacts: Benoît Crochelet, Gaetano Palermo, Maartje Berben, Suzanne Mioulet
Agency: FAMOUS
CD: Katrien Bottez & Laurent Dochy
Creative Team: Ad Van Ongeval & Jeremie Goldwasser
Copywriter : Luc libens
Brand leader: Jonas De Wit
Business Director: Carola Michiels
Project Manager : Valentine Coget
Digital Project Manager : Bart De Bock
RTV-producer: Marc Van Buggenhout
Production: Caviar
Executive Producer: Werner De Coninck
Senior Producer : Thomas Hofman
Director: Jake Mengers
DOP: Patrick Otten
VFX Supervisor : Laurent Panissier
Soundstudio: Sonicville
Music : Gregory Caron
Post-production: Caviar
Photograph : Jaap Vliegenthart
Producer (not on set) : An Pauwels
Production Manager : Charlotte Gesquière
Production/ agent Netherlands: Lisette Kooijman
Art Buyer : Ingrid Deuss
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]