Valérie Van Roy van Roularta naar Van Heck-Interpièces


Vanaf 1 januari 2016 is Valérie Van Roy de nieuwe marketing & communication manager van Van Heck – Interpièces NV, onderdeel van Sator Holding B.V. voor België en Frankrijk. Deze master in de Communicatiewetenschappen (VUB) volgt Bert Meeus op, die onlangs tot integration manager benoemd is. Het automotivebedrijf Van Heck – Interpièces NV werkt momenteel aan een strategisch plan met verschillende actiepunten om het bedrijf structureel te doen groeien op de Belgische en Franse markt. Valérie Van Roy zal hierin ondersteund worden door vijf medewerkers uit het marketing & communications Team.
Valérie Van Roy: ‘Ik heb met bijzonder veel zin deze uitdaging aanvaard en kijk er naar uit om samen met mijn team een effectieve mix aan marketing- en communicatieactiviteiten te implementeren. De verdere uitbouw van eigen concepten naar verschillende doelgroepen is voor mij een prioriteit op de hele korte termijn. Zo versterken we immers onze leidende, innovatieve positie in de markt.’
Valerie Van Roy was commercieel directeur voor Plus Magazine bij Roularta Media Group. Ze bouwde tevens ervaring op als segment manager bij Atos Wordline en als projectmanager bij Kluwer Opleidingen.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


