Vanaf 1 januari 2016 is Valérie Van Roy de nieuwe marketing & communication manager van Van Heck – Interpièces NV, onderdeel van Sator Holding B.V. voor België en Frankrijk. Deze master in de Communicatiewetenschappen (VUB) volgt Bert Meeus op, die onlangs tot integration manager benoemd is. Het automotivebedrijf Van Heck – Interpièces NV werkt momenteel aan een strategisch plan met verschillende actiepunten om het bedrijf structureel te doen groeien op de Belgische en Franse markt. Valérie Van Roy zal hierin ondersteund worden door vijf medewerkers uit het marketing & communications Team.
Valérie Van Roy: ‘Ik heb met bijzonder veel zin deze uitdaging aanvaard en kijk er naar uit om samen met mijn team een effectieve mix aan marketing- en communicatieactiviteiten te implementeren. De verdere uitbouw van eigen concepten naar verschillende doelgroepen is voor mij een prioriteit op de hele korte termijn. Zo versterken we immers onze leidende, innovatieve positie in de markt.’
Valerie Van Roy was commercieel directeur voor Plus Magazine bij Roularta Media Group. Ze bouwde tevens ervaring op als segment manager bij Atos Wordline en als projectmanager bij Kluwer Opleidingen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]