Vanaf 1 januari 2016 is Valérie Van Roy de nieuwe marketing & communication manager van Van Heck – Interpièces NV, onderdeel van Sator Holding B.V. voor België en Frankrijk. Deze master in de Communicatiewetenschappen (VUB) volgt Bert Meeus op, die onlangs tot integration manager benoemd is. Het automotivebedrijf Van Heck – Interpièces NV werkt momenteel aan een strategisch plan met verschillende actiepunten om het bedrijf structureel te doen groeien op de Belgische en Franse markt. Valérie Van Roy zal hierin ondersteund worden door vijf medewerkers uit het marketing & communications Team.
Valérie Van Roy: ‘Ik heb met bijzonder veel zin deze uitdaging aanvaard en kijk er naar uit om samen met mijn team een effectieve mix aan marketing- en communicatieactiviteiten te implementeren. De verdere uitbouw van eigen concepten naar verschillende doelgroepen is voor mij een prioriteit op de hele korte termijn. Zo versterken we immers onze leidende, innovatieve positie in de markt.’
Valerie Van Roy was commercieel directeur voor Plus Magazine bij Roularta Media Group. Ze bouwde tevens ervaring op als segment manager bij Atos Wordline en als projectmanager bij Kluwer Opleidingen.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]