Vanaf 1 januari 2016 is Valérie Van Roy de nieuwe marketing & communication manager van Van Heck – Interpièces NV, onderdeel van Sator Holding B.V. voor België en Frankrijk. Deze master in de Communicatiewetenschappen (VUB) volgt Bert Meeus op, die onlangs tot integration manager benoemd is. Het automotivebedrijf Van Heck – Interpièces NV werkt momenteel aan een strategisch plan met verschillende actiepunten om het bedrijf structureel te doen groeien op de Belgische en Franse markt. Valérie Van Roy zal hierin ondersteund worden door vijf medewerkers uit het marketing & communications Team.
Valérie Van Roy: ‘Ik heb met bijzonder veel zin deze uitdaging aanvaard en kijk er naar uit om samen met mijn team een effectieve mix aan marketing- en communicatieactiviteiten te implementeren. De verdere uitbouw van eigen concepten naar verschillende doelgroepen is voor mij een prioriteit op de hele korte termijn. Zo versterken we immers onze leidende, innovatieve positie in de markt.’
Valerie Van Roy was commercieel directeur voor Plus Magazine bij Roularta Media Group. Ze bouwde tevens ervaring op als segment manager bij Atos Wordline en als projectmanager bij Kluwer Opleidingen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]