De Interprofessionele Raad van de Bordeauxwijnen (CIVB) vertrouwt het beheer van zijn persrelaties in België toe aan Valor Events & Communication. Dat zal de CIVB, die 6460 wijnbouwers en 300 handelaars vertegenwoordigt, voortaan bijstaan bij de positionering van Bordeaux als referentiemerk.
De communicatiestrategie van Valor voor de CIVB zal zich dit jaar toespitsen op ontdekkingen en op de voortzetting van het dynamiseringsproces van het imago van Bordeauxwijnen, maar ook op de versterking van de band tussen de consument en het merk - én op het aantrekken, verjongen en aan zich binden van de liefhebbers van de godendrank uit de Bordeauxstreek.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]