De Interprofessionele Raad van de Bordeauxwijnen (CIVB) vertrouwt het beheer van zijn persrelaties in België toe aan Valor Events & Communication. Dat zal de CIVB, die 6460 wijnbouwers en 300 handelaars vertegenwoordigt, voortaan bijstaan bij de positionering van Bordeaux als referentiemerk.
De communicatiestrategie van Valor voor de CIVB zal zich dit jaar toespitsen op ontdekkingen en op de voortzetting van het dynamiseringsproces van het imago van Bordeauxwijnen, maar ook op de versterking van de band tussen de consument en het merk - én op het aantrekken, verjongen en aan zich binden van de liefhebbers van de godendrank uit de Bordeauxstreek.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]