Van de bon naar Facebook

Het Wunderman-netwerk, partner van Young &Rubicam en dus lid van de groep WPP, is al sinds het einde van de jaren 50 bekend en befaamd. Het bureau onderscheidt zich over de hele wereld in marketindiensten. Ook vandaag nog sluit het zich aan bij het devies van oprichter Lester Wunderman: ‘Don’t write an ad. Start a conversation.’ De dialoog tussen het bureau en de consument blijft een prioriteit. Dat werkt zeker voor de klanten, maar het is vooral met de consument dat het bureau de dialoog op gang houdt. Ceo Daniel Morel heeft dezelfde boodschap. Hij staat aan het hoofd van Wunderman sinds 2001 en blijft voortdurend het moto onderstrepen. ‘Alle reclamebureaus zitten nu op ons territorium, direct en interactief. Creatief werk is anders, maar we moeten aandachtig zijn en de dimensie storytelling combineren met het aspect data insight.’.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]