Het Wunderman-netwerk, partner van Young &Rubicam en dus lid van de groep WPP, is al sinds het einde van de jaren 50 bekend en befaamd. Het bureau onderscheidt zich over de hele wereld in marketindiensten. Ook vandaag nog sluit het zich aan bij het devies van oprichter Lester Wunderman: ‘Don’t write an ad. Start a conversation.’ De dialoog tussen het bureau en de consument blijft een prioriteit. Dat werkt zeker voor de klanten, maar het is vooral met de consument dat het bureau de dialoog op gang houdt. Ceo Daniel Morel heeft dezelfde boodschap. Hij staat aan het hoofd van Wunderman sinds 2001 en blijft voortdurend het moto onderstrepen. ‘Alle reclamebureaus zitten nu op ons territorium, direct en interactief. Creatief werk is anders, maar we moeten aandachtig zijn en de dimensie storytelling combineren met het aspect data insight.’.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]