Van de bon naar Facebook
Het Wunderman-netwerk, partner van Young &Rubicam en dus lid van de groep WPP, is al sinds het einde van de jaren 50 bekend en befaamd. Het bureau onderscheidt zich over de hele wereld in marketindiensten. Ook vandaag nog sluit het zich aan bij het devies van oprichter Lester Wunderman: ‘Don’t write an ad. Start a conversation.’ De dialoog tussen het bureau en de consument blijft een prioriteit. Dat werkt zeker voor de klanten, maar het is vooral met de consument dat het bureau de dialoog op gang houdt. Ceo Daniel Morel heeft dezelfde boodschap. Hij staat aan het hoofd van Wunderman sinds 2001 en blijft voortdurend het moto onderstrepen. ‘Alle reclamebureaus zitten nu op ons territorium, direct en interactief. Creatief werk is anders, maar we moeten aandachtig zijn en de dimensie storytelling combineren met het aspect data insight.’.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]