De elektrische voertuigen: de laatste jaren staan ze steevast in het lijstje met ‘doorbraak van het jaar’. Met uitzondering van de elektrische fiets wil het nog niet echt lukken, ondanks verwoede inspanningen van de Vlaamse overheid (en de automobielsector uiteraard). De twijfel en vooroordelen bij de Vlaming hebben nog steeds de bovenhand. RCA bedacht een a-typische campagne om Vlamingen toch over de streep te trekken. Niet meteen de goednieuwsshow die je zou verwachten, maar wel een campagne om van elke “euh” een “aha” te maken. Op social media interpelleert hun rijdende reporter mensen op allerhande parkeerplaatsen, creatieve bannering leidt naar een online landingspagina en good ol’ radio zorgt eveneens voor conversie naar de campagnewebsite.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]