Van Euh naar RCAha!

De elektrische voertuigen: de laatste jaren staan ze steevast in het lijstje met ‘doorbraak van het jaar’. Met uitzondering van de elektrische fiets wil het nog niet echt lukken, ondanks verwoede inspanningen van de Vlaamse overheid (en de automobielsector uiteraard). De twijfel en vooroordelen bij de Vlaming hebben nog steeds de bovenhand. RCA bedacht een a-typische campagne om Vlamingen toch over de streep te trekken. Niet meteen de goednieuwsshow die je zou verwachten, maar wel een campagne om van elke “euh” een “aha” te maken. Op social media interpelleert hun rijdende reporter mensen op allerhande parkeerplaatsen, creatieve bannering leidt naar een online landingspagina en good ol’ radio zorgt eveneens voor conversie naar de campagnewebsite.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]