De elektrische voertuigen: de laatste jaren staan ze steevast in het lijstje met ‘doorbraak van het jaar’. Met uitzondering van de elektrische fiets wil het nog niet echt lukken, ondanks verwoede inspanningen van de Vlaamse overheid (en de automobielsector uiteraard). De twijfel en vooroordelen bij de Vlaming hebben nog steeds de bovenhand. RCA bedacht een a-typische campagne om Vlamingen toch over de streep te trekken. Niet meteen de goednieuwsshow die je zou verwachten, maar wel een campagne om van elke “euh” een “aha” te maken. Op social media interpelleert hun rijdende reporter mensen op allerhande parkeerplaatsen, creatieve bannering leidt naar een online landingspagina en good ol’ radio zorgt eveneens voor conversie naar de campagnewebsite.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]