Van Excel naar excellent: Erwin Hendriks (Springbok) over agency analytics in Teamleaders Agency Life-podcast

* PARTNER CONTENT *
“Het leven in een agency is zoveel makkelijker als je appels met appels kunt vergelijken en kunt vooruitkijken naar wat komt,” aldus Erwin Hendriks, Managing Director van Springbok. Hij noemt centrale data en analytics zelfs cruciaal voor het succes van het internationale brandtech agency.
Dat succes is onmiskenbaar: de vlag ‘Springbok’ wappert vandaag boven 11 verschillende labels en entiteiten. Die werken allemaal centraal samen, met alle data - over projecten, budgetten, tijdsregistraties en meer - in één systeem. Erbovenop ligt nog een laag business intelligence tools, voor diepgaande inzichten.
Het digital agency trekt dus volop de kaart van digitalisering, cloud en analytics. Welke voordelen ervaren ze? En hoe trek je iedereen over de streep?
Het artikel en de podcast vind je hier op de blog van Teamleader.
Nog niet ingeschreven voor de Agency Life-nieuwsbrief? Dat doe je hier.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]