Van Excel naar excellent: Erwin Hendriks (Springbok) over agency analytics in Teamleaders Agency Life-podcast

Marketing / News

* PARTNER CONTENT *

“Het leven in een agency is zoveel makkelijker als je appels met appels kunt vergelijken en kunt vooruitkijken naar wat komt,” aldus Erwin Hendriks, Managing Director van Springbok. Hij noemt centrale data en analytics zelfs cruciaal voor het succes van het internationale brandtech agency.

Dat succes is onmiskenbaar: de vlag ‘Springbok’ wappert vandaag boven 11 verschillende labels en entiteiten. Die werken allemaal centraal samen, met alle data - over projecten, budgetten, tijdsregistraties en meer - in één systeem. Erbovenop ligt nog een laag business intelligence tools, voor diepgaande inzichten.

Het digital agency trekt dus volop de kaart van digitalisering, cloud en analytics. Welke voordelen ervaren ze? En hoe trek je iedereen over de streep?

Het artikel en de podcast vind je hier op de blog van Teamleader.

Nog niet ingeschreven voor de Agency Life-nieuwsbrief? Dat doe je hier.