Van Excel naar excellent: Erwin Hendriks (Springbok) over agency analytics in Teamleaders Agency Life-podcast
* PARTNER CONTENT *
“Het leven in een agency is zoveel makkelijker als je appels met appels kunt vergelijken en kunt vooruitkijken naar wat komt,” aldus Erwin Hendriks, Managing Director van Springbok. Hij noemt centrale data en analytics zelfs cruciaal voor het succes van het internationale brandtech agency.
Dat succes is onmiskenbaar: de vlag ‘Springbok’ wappert vandaag boven 11 verschillende labels en entiteiten. Die werken allemaal centraal samen, met alle data - over projecten, budgetten, tijdsregistraties en meer - in één systeem. Erbovenop ligt nog een laag business intelligence tools, voor diepgaande inzichten.
Het digital agency trekt dus volop de kaart van digitalisering, cloud en analytics. Welke voordelen ervaren ze? En hoe trek je iedereen over de streep?
Het artikel en de podcast vind je hier op de blog van Teamleader.
Nog niet ingeschreven voor de Agency Life-nieuwsbrief? Dat doe je hier.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]