Van Excel naar excellent: Erwin Hendriks (Springbok) over agency analytics in Teamleaders Agency Life-podcast

* PARTNER CONTENT *
“Het leven in een agency is zoveel makkelijker als je appels met appels kunt vergelijken en kunt vooruitkijken naar wat komt,” aldus Erwin Hendriks, Managing Director van Springbok. Hij noemt centrale data en analytics zelfs cruciaal voor het succes van het internationale brandtech agency.
Dat succes is onmiskenbaar: de vlag ‘Springbok’ wappert vandaag boven 11 verschillende labels en entiteiten. Die werken allemaal centraal samen, met alle data - over projecten, budgetten, tijdsregistraties en meer - in één systeem. Erbovenop ligt nog een laag business intelligence tools, voor diepgaande inzichten.
Het digital agency trekt dus volop de kaart van digitalisering, cloud en analytics. Welke voordelen ervaren ze? En hoe trek je iedereen over de streep?
Het artikel en de podcast vind je hier op de blog van Teamleader.
Nog niet ingeschreven voor de Agency Life-nieuwsbrief? Dat doe je hier.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]