Van In en LDV United bieden eerste hulp bij leren lezen

Crea / News

Van In positioneren als de vaste partner in crime als het gaat over het leren lezen van kinderen. Dat was de eerste uitdaging die LDV United van educatieve uitgeverij Van In vorig jaar kreeg bij de start van hun samenwerking. En dat was meteen ook een heel fijne uitdaging.

Met de creatieve insteek ‘we kunnen je niet bij alles helpen, maar wel bij het leren lezen van kinderen’, creëerde het bureau een campagne die op een toffe visuele manier een aantal dagelijkse, soms pijnlijk herkenbare situaties van leerkrachten belicht. “We zijn bij deze campagne een beetje uit onze comfortzone getreden en dat voelt heel erg goed. We zijn dan ook benieuwd naar hoe de campagne onthaald zal worden. Met trots kijken we terug op een eerste, fijne samenwerking met het team van LDV United”, aldus Denis Janssens, marketingmanager Basisonderwijs bij Van In.

De campagne loopt sinds 7 maart via sociale media en e-mailings gericht op (zorg)leerkrachten en directies.

Credits

Client: Uitgeverij Van In

Client Contacts: Denis Janssens, Ann Everaert, Noemie Van Baelen, Chris Patteet

Agency: LDV United

Creative Direction: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn

Creation: Chiara Scherpereel, Lennie De Troyer

Account Team: Florence Vercammen, Lotte Van Heddegem, Julie Oostvogels

Strategy: Lorien Verachtert  

Design: Stijn Voeten, Roel Craen

Production: DPLMT

Director: Erik Van Overloop

Photography: Lichtwaas  

 


U vindt dit nieuws interessant en bent nog niet ingeschreven op PUBNews en PUB on Saturday? Klik hier, scroll naar beneden en laat uw gegevens achter...

U heeft nog geen full acces-abonnement op PUB? Klik dan hier en doe wat nodig is...