Van Victor naar Victory met Mortierbrigade en Lotto

Op 16 april waagde Victor Campenaerts zich aan het werelduurrecord in de Velodromo Bicentenario d’Aguascalientes in Mexico. En daar werd wielergeschiedenis geschreven. Hij reed in 1 uur tijd 55,089 km, beter dan voormalig recordhouder Bradley Wiggins, die 54,526 kilometer aflegde in de velodroom in Londen. Iets waar ook de Belgische fietsenmaker Ridley uiteraard terecht trots op mag zijn: zij maakten een 'supersonische fiets' die netjes binnen de UCI-definitie van een fiets paste.
Mortierbrigade en Lotto bedachten een originele manier om hem te steunen. In een video op Facebook kwamen we te weten dat iedereen Victor symbolisch kon steunen door een ‘Y’ te delen en Victor zo te transformeren naar Victory. Iedereen was welkom om Campenaerts te steunen met de hashtag #Victor2VictorY om hem zo aan te moedigen tijdens zijn sportprestatie. En tijdens Parijs-Roubaix steunde Ridley, de officiële fietsleverancier van Lotto Soudal, de actie door de ‘Y’ in hun logo te vervangen door de kenmerkende snor van Campenaerts op alle fietsen van hun ploegleden.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]