Van Victor naar Victory met Mortierbrigade en Lotto

Op 16 april waagde Victor Campenaerts zich aan het werelduurrecord in de Velodromo Bicentenario d’Aguascalientes in Mexico. En daar werd wielergeschiedenis geschreven. Hij reed in 1 uur tijd 55,089 km, beter dan voormalig recordhouder Bradley Wiggins, die 54,526 kilometer aflegde in de velodroom in Londen. Iets waar ook de Belgische fietsenmaker Ridley uiteraard terecht trots op mag zijn: zij maakten een 'supersonische fiets' die netjes binnen de UCI-definitie van een fiets paste.
Mortierbrigade en Lotto bedachten een originele manier om hem te steunen. In een video op Facebook kwamen we te weten dat iedereen Victor symbolisch kon steunen door een ‘Y’ te delen en Victor zo te transformeren naar Victory. Iedereen was welkom om Campenaerts te steunen met de hashtag #Victor2VictorY om hem zo aan te moedigen tijdens zijn sportprestatie. En tijdens Parijs-Roubaix steunde Ridley, de officiële fietsleverancier van Lotto Soudal, de actie door de ‘Y’ in hun logo te vervangen door de kenmerkende snor van Campenaerts op alle fietsen van hun ploegleden.
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]