Op 16 april waagde Victor Campenaerts zich aan het werelduurrecord in de Velodromo Bicentenario d’Aguascalientes in Mexico. En daar werd wielergeschiedenis geschreven. Hij reed in 1 uur tijd 55,089 km, beter dan voormalig recordhouder Bradley Wiggins, die 54,526 kilometer aflegde in de velodroom in Londen. Iets waar ook de Belgische fietsenmaker Ridley uiteraard terecht trots op mag zijn: zij maakten een 'supersonische fiets' die netjes binnen de UCI-definitie van een fiets paste.
Mortierbrigade en Lotto bedachten een originele manier om hem te steunen. In een video op Facebook kwamen we te weten dat iedereen Victor symbolisch kon steunen door een ‘Y’ te delen en Victor zo te transformeren naar Victory. Iedereen was welkom om Campenaerts te steunen met de hashtag #Victor2VictorY om hem zo aan te moedigen tijdens zijn sportprestatie. En tijdens Parijs-Roubaix steunde Ridley, de officiële fietsleverancier van Lotto Soudal, de actie door de ‘Y’ in hun logo te vervangen door de kenmerkende snor van Campenaerts op alle fietsen van hun ploegleden.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]