Vanavond op Kanaal Z: Nathalie Erdmanis (Ageas) over communiceren rond duurzaamheid

* PARTNER CONTENT *
Roularta Advertising start met een eigen tv-programma. In Z-Advertising gaat de regie 8 weken lang op zoek naar de belangrijkste trends in marketing, communicatie en reclame, telkens geholpen door een expert. In de eerste aflevering is dat Nathalie Erdmanis, Head of Sustainability van AG en Ageas. Zij heeft het over het toenemend belang van duurzaamheid en hoe je daar als merk het best over communiceert.
“Act and then talk”, is hierbij het credo van Nathalie Erdmanis. “Je moet actie ondernemen. Niet omdat je wil communiceren, maar omdat het goed is. Daarna moet je vooral communiceren. Zo geef je het goede voorbeeld aan andere bedrijven, maar help je vooral consumenten om hun gedrag aan te passen.”
Z-Advertising, elke maandagavond vanaf 20u in de programmalus op Kanaal Z.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]