* PARTNER CONTENT *
Roularta Advertising start met een eigen tv-programma. In Z-Advertising gaat de regie 8 weken lang op zoek naar de belangrijkste trends in marketing, communicatie en reclame, telkens geholpen door een expert. In de eerste aflevering is dat Nathalie Erdmanis, Head of Sustainability van AG en Ageas. Zij heeft het over het toenemend belang van duurzaamheid en hoe je daar als merk het best over communiceert.
“Act and then talk”, is hierbij het credo van Nathalie Erdmanis. “Je moet actie ondernemen. Niet omdat je wil communiceren, maar omdat het goed is. Daarna moet je vooral communiceren. Zo geef je het goede voorbeeld aan andere bedrijven, maar help je vooral consumenten om hun gedrag aan te passen.”
Z-Advertising, elke maandagavond vanaf 20u in de programmalus op Kanaal Z.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]