Vanavond op Kanaal Z: Nathalie Erdmanis (Ageas) over communiceren rond duurzaamheid

* PARTNER CONTENT *
Roularta Advertising start met een eigen tv-programma. In Z-Advertising gaat de regie 8 weken lang op zoek naar de belangrijkste trends in marketing, communicatie en reclame, telkens geholpen door een expert. In de eerste aflevering is dat Nathalie Erdmanis, Head of Sustainability van AG en Ageas. Zij heeft het over het toenemend belang van duurzaamheid en hoe je daar als merk het best over communiceert.
“Act and then talk”, is hierbij het credo van Nathalie Erdmanis. “Je moet actie ondernemen. Niet omdat je wil communiceren, maar omdat het goed is. Daarna moet je vooral communiceren. Zo geef je het goede voorbeeld aan andere bedrijven, maar help je vooral consumenten om hun gedrag aan te passen.”
Z-Advertising, elke maandagavond vanaf 20u in de programmalus op Kanaal Z.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]