Vanavond op Kanaal Z: Petra De Roos (LDV United) over hoe je als merk je relevantie behoudt

*PARTNER CONTENT*
Vanavond is Z-Advertising toe aan z’n derde aflevering. Daarin heeft Petra De Roos, Managing Director van LDV United, het over de relevantie die consumenten steeds meer in merken zoeken.
“Communicatie moet vooral echt zijn”, zegt ze hierover. “Dat hebben merken geleerd. Zaken vertellen die je niet echt doet of waarin je niet gelooft, worden zo doorprikt. En dat is het ergste wat je kan overkomen.”
Ter herinnering, in Z-Advertising gaat Roularta Advertising 8 weken lang op zoek naar de belangrijkste trends in marketing, communicatie en reclame, telkens geholpen door een expert.
Z-Advertising, elke maandagavond vanaf 20u in de programmalus op Kanaal Z.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]