Vanavond op Kanaal Z: Petra De Roos (LDV United) over hoe je als merk je relevantie behoudt

*PARTNER CONTENT*
Vanavond is Z-Advertising toe aan z’n derde aflevering. Daarin heeft Petra De Roos, Managing Director van LDV United, het over de relevantie die consumenten steeds meer in merken zoeken.
“Communicatie moet vooral echt zijn”, zegt ze hierover. “Dat hebben merken geleerd. Zaken vertellen die je niet echt doet of waarin je niet gelooft, worden zo doorprikt. En dat is het ergste wat je kan overkomen.”
Ter herinnering, in Z-Advertising gaat Roularta Advertising 8 weken lang op zoek naar de belangrijkste trends in marketing, communicatie en reclame, telkens geholpen door een expert.
Z-Advertising, elke maandagavond vanaf 20u in de programmalus op Kanaal Z.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]