*PARTNER CONTENT*
Vanavond is Z-Advertising toe aan z’n derde aflevering. Daarin heeft Petra De Roos, Managing Director van LDV United, het over de relevantie die consumenten steeds meer in merken zoeken.
“Communicatie moet vooral echt zijn”, zegt ze hierover. “Dat hebben merken geleerd. Zaken vertellen die je niet echt doet of waarin je niet gelooft, worden zo doorprikt. En dat is het ergste wat je kan overkomen.”
Ter herinnering, in Z-Advertising gaat Roularta Advertising 8 weken lang op zoek naar de belangrijkste trends in marketing, communicatie en reclame, telkens geholpen door een expert.
Z-Advertising, elke maandagavond vanaf 20u in de programmalus op Kanaal Z.
MEDIA BUYER & PLANNER bij Lidl
Overzicht Lidl wil de favoriete supermarkt van België en Luxemburg worden. En we […]
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]