Vanavond op Kanaal Z: Pieter Janssens (iO) over cookies, data en het verdwijnen van Google Analytics
* Partner Content *
Vanavond gaat de tweede aflevering van Z-Advertising on air. In deze reeks gaat Roularta Advertising 8 weken lang op zoek naar de belangrijkste trends in marketing, communicatie en reclame, telkens geholpen door een expert. Dit keer is dat Pieter Janssens, CEO van de digitale communicatiegroep iO. Hij gaat dieper in op de impact van wetgevende initiatieven rond persoonsgegevens voor marketeers. Van GDPR over het verdwijnen van de third party cookie tot het einde van Google Analytics as we know it…
“99% van de bedrijven gebruikt momenteel Universal Analytics van Google”, zegt Pieter Janssens over dit laatste element. “Dat is een heel handige tool, maar de tool stopt in juli 2023. Bedrijven maken dus best nu al de switch naar GA4 of een ander product. Zo ben je voorbereid en kan je inzichten verwerven om opportuniteiten op lange termijn te grijpen.”
Z-Advertising, elke maandagavond vanaf 20u in de programmalus op Kanaal Z
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]