* PARTNER CONTENT *
Hoe kon de eerste reeks van Z-Advertising, een initiatief van Roularta Advertising, anders eindigen dan met een blik op de toekomst van print? Het is het sluitstuk van een 8 weken lange expeditie waarin de regie de belangrijkste trends in marketing, communicatie en reclame blootlegde.
In deze aflevering krijgt interviewer Bart Lombaerts het gezelschap van Ulbe Jelluma, al decennialang printevangelist en Managing Director van Print Power Europe. Hij onthult onder andere dat print in combinatie met andere media het effect van dat andere medium sterk verhoogt: “Wie kranten inzet samen met tv verhoogt de impact van de tv-campagne met maar liefst 61%. Daar zorgt de herkenning voor.”
Z-Advertising, elke maandagavond vanaf 20u in de programmalus op Kanaal Z
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]