* PARTNER CONTENT *
Hoe kon de eerste reeks van Z-Advertising, een initiatief van Roularta Advertising, anders eindigen dan met een blik op de toekomst van print? Het is het sluitstuk van een 8 weken lange expeditie waarin de regie de belangrijkste trends in marketing, communicatie en reclame blootlegde.
In deze aflevering krijgt interviewer Bart Lombaerts het gezelschap van Ulbe Jelluma, al decennialang printevangelist en Managing Director van Print Power Europe. Hij onthult onder andere dat print in combinatie met andere media het effect van dat andere medium sterk verhoogt: “Wie kranten inzet samen met tv verhoogt de impact van de tv-campagne met maar liefst 61%. Daar zorgt de herkenning voor.”
Z-Advertising, elke maandagavond vanaf 20u in de programmalus op Kanaal Z
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]