Vandemoortele en Dallas maken filmpje voor álle mayo-lovers
De mayonaises van Vandemoortele verrassen door hun opvallend korte en natuurlijke ingrediëntenlijst: geen suikers, geen additieven. Om dit in de verf te zetten, lanceerde Dallas Antwerp vorig jaar de campagnelijn ‘0% additieven, 100% Vandemoortele’. Intussen breidde het assortiment mayonaises uit met extra smaken én een handige knijpfles. Met dit aanbod heeft Vandemoortele dus nu een variant voor élke mayonaise-eter; en dat maakt Dallas Antwerp duidelijk met een smakelijke online video. De boodschap? Of je nu een knijper, een grijper, een stoeier of een knoeier bent … Geniet van de heerlijke smaak van Vandemoortele Mayonaise op jouw manier! Catherine De Bondt, senior brand manager: “Ik ben zelf een knijper, maar we willen met deze campagne àlle mayo-lovers aanspreken."
Credits
Agency: Dallas Antwerp
Client: Vandemoortele
Contact client: Alice Robberechts, Catherine De Bondt
Product: Vandemoortele Mayonaise
Creative Director: Stijn Gansemans
Creative: Sofie Verbruggen, Pauline Oppalfens
Online copywriter: Pauline Oppalfens
Online Design: Erika Kongs
Account Director: Annelies Florquin
Account Manager: Sanne Heyns
Film production: Foodphoto
Sound production: R.A.F., La Vita E Media