(update) Var kreeg een vernieuwingskuur. "En daar hoort een vernieuwd magazine bij," zegt CEO Saskia Schatteman in het voorwoord van in-tune, het magazine dat Varia opvolgt. Het nieuwe magazine, vervolgt Schatteman, bestaat uit "inspirerende topics over wat leeft en beweegt in de mediawereld. Denk aan audio journeys en sonic branding, hot topics nu smart speakers hun intrede doen in huiskamers. In onze vernieuwde DIVA studie speelt sonic branding niet toevallig een grote rol."
Het nieuwe magazine in-tune wordt gemaakt voor Var door het Gentse bureau The Fat Lady.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]