Var is helemaal in tune

(update) Var kreeg een vernieuwingskuur. "En daar hoort een vernieuwd magazine bij," zegt CEO Saskia Schatteman in het voorwoord van in-tune, het magazine dat Varia opvolgt. Het nieuwe magazine, vervolgt Schatteman, bestaat uit "inspirerende topics over wat leeft en beweegt in de mediawereld. Denk aan audio journeys en sonic branding, hot topics nu smart speakers hun intrede doen in huiskamers. In onze vernieuwde DIVA studie speelt sonic branding niet toevallig een grote rol."
Het nieuwe magazine in-tune wordt gemaakt voor Var door het Gentse bureau The Fat Lady.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]